About Me

My photo
" saya adalah saya . awak adalah awak . saya adalah seorang perempuan . awak adalah seorang lelaki . saya punya impian tersendiri . awak juga ada impian kan ? saya nak capai impian saya . awak nak capai impian awak . sekarang saya disini , awak disana . di kesempatan akan datang saya dan awak akan dipertemukan . jumpe nanti ! " "Sepasang kasut saya hilang sebelah , tapi saya pasti satu hari nanti saya akan jumpa kasut yang hilang itu - Awak "

alert

Pemilik blog ini sangat cuai ketika memandu keyboardnya . Oleh yang demikian , sebarang TYPO adalah amat dikesali . Kelajuan memandu adalah tahap 240 km/j . Segala kesalahan adalah amat dikesali . Sekian .

Thursday, November 28, 2013

TERIMA KASIH UNTUK SEMUA

malam bakal melabuhkan tirai . sedangkan aku , masih leka menaip keyboard . padehal esok nak keje . kang bangun lambat boss kate gaji kene tolak . oooyemmgeyyyy . habis gaji aku nanti weyh asyik kene tolak je . tapi selalu aku datang awal tau ke opis . dalam 820 atau paling lambat 830 . so masih tak dikire lambat lah kan ?

opismate opismate aku semuanya baik . mostly dah kawin . dalam opis tuh hanya aku yang single but not available . kalau available nanti aku suruk korang semua isi borang eh . hee

semua opismate aku kaki jalan . bukan je kaki shoping , kaki makan , kaki jalan . bukan kaki yang makan . tapi nie pegi makan angin . dengar cite , tahun lepas pakat reramai pegi medan berjalan hoi . yang ade laki dengan anak anak terpakse ditinggalkan . kesian dieorang . yang mak mak ni pulak sibuk berjalan . syok la rase macam anak dara gitueww . 

even kemana pun dieorang pegi , dieorang tetap tak penah lupekan kawan kawan opis yang tekun bekerja dikala dieorang sibuk holiday . so , nanti ade la yang bagi cenderahati sikit . yang macam macam jenis ade au . ikot bajet dan tempat yang dituju lah .

 from kak adaa : vietnam .
 from kak faza : sabah
from kak jun : medan 


orang kate tempat kerja kami berbau , fine kami redha kalau itu rezeki kami . tapi jangan heran duet gaji kami tuh boleh bawak pergi melancong laa . nak kemana ? just tempat tiket flight then boleh holiday sepuasnya . kami pun macam orang lain . bukan asyik pikirkan kerja je . still nak rehat , release tension .

senahkepoci : holiday dalam malaysia pun tak habis lagi . nak ke over the sea plak . kalau ade rezeki ape salahnya . tuah ayam nampak dikaki , tuah manusia sape tahu kan ?

No comments: