About Me

My photo
" saya adalah saya . awak adalah awak . saya adalah seorang perempuan . awak adalah seorang lelaki . saya punya impian tersendiri . awak juga ada impian kan ? saya nak capai impian saya . awak nak capai impian awak . sekarang saya disini , awak disana . di kesempatan akan datang saya dan awak akan dipertemukan . jumpe nanti ! " "Sepasang kasut saya hilang sebelah , tapi saya pasti satu hari nanti saya akan jumpa kasut yang hilang itu - Awak "

alert

Pemilik blog ini sangat cuai ketika memandu keyboardnya . Oleh yang demikian , sebarang TYPO adalah amat dikesali . Kelajuan memandu adalah tahap 240 km/j . Segala kesalahan adalah amat dikesali . Sekian .

Saturday, November 30, 2013

TIRAI AKHIR TAHUN

ucapkan selamat tinggal pade november , sila tegur hai pada disember . buat november , sila jangan nangis membazir air mate berbaldi baldi okey . nanti tahun depan kite jumpe lagi . sebab aku dah rindukan disember giler . 


kalau disember aku menetap kat terengganu , tahun ni dan tahun tahun akan datang bile disember datang aku harap aku masih di selangor . bile teringatkan semua kenangan kat terengganu rase nak nangis . tapi semua kenangan tuh aku simpan ikat ketat ketat letak dalam hati . mane mungkin semua kenangan tu datang lagi kan . nanti rindu , ingatlah kawan kawan sebilik , kawan kawan kos mate dulu . 


disebabkan jauh dari keluargalah sokongan dari kawan kawan aku perlukan . memang aku tak nangis depan korang mase tuh , tapi sometime setiap malam ingat family yang jauh buat air mate tetibe jatuh . huarghhh tak gentleman langsung aku . akhirnye air mate perempuan jatuh . bukan dipinta , tapi secara tak sengaja .


dalam bulan disember jugaklah , aku try check semua wishlist tahun ni . sama ada tercapai atau sekadar wishlist je . kalau yang tercapai alhamdulillah . kalau yang belum tu kene usaha lebih lagi . dapatkan jugak . orang kate jangan tamak . tapi demi wishlist aku , aku rase biar tamak janji puas hati . bila puas hati hidup kite pun happy . ye tak kengkawan ? korang soal hati korang sendiri lah . sebab bagi aku , kalau wishlist aku tercapai , memang aku happy . macam budak kecik dapat gule gule . melompat tinggi .


tapi most paling penting dalam bulan disember ni ape agaknye eh ? siape bole teka nanti aku bagi hadiah . hadiah tu kau hanya boleh redeem bile kau tunjuk ic dekat aku , aku percaya kau dan kau boleh dapat hadiah istimewa dari aku berupa percutian bersama family di rumah sendiri , tidak ade sponsor dan jimat ! itu paling penting . lambatnye korang nak jawab kan . nanti sampai ke sudah entri aku tak habis cite hoi . the jwapan is BONUS . korang pun mesti bonus jugak kan ? meh lah belanje aku . kesian aku tak ade sape nak belanje .


aku pun tak tau aku dapat bonus ke tak . kalau dapat alhamdulillah , kalau tak dapat bukan rezeki aku lah kot kan . tapi kene keje rajin rajin nanti barulah boss nak bagi bonus kan ? ni kalau keje pun malas , gaji nak bonus memang mimpi siang hari lah kau ni . usaha perlu seiring dengan pergerakan dan setimpal dengan gaji . ha gituuu .

senahkepoci : akhir tahun orang ramai pegi holiday , tak kurang yang kawen akhir tahun pakej honeymoon ke new zealand ke kan . rezeki korang la macam tu weyh . aku tumpang tengok bahagia korang . bonuskalau nak share okey jgak tu .

No comments: