About Me

My photo
" saya adalah saya . awak adalah awak . saya adalah seorang perempuan . awak adalah seorang lelaki . saya punya impian tersendiri . awak juga ada impian kan ? saya nak capai impian saya . awak nak capai impian awak . sekarang saya disini , awak disana . di kesempatan akan datang saya dan awak akan dipertemukan . jumpe nanti ! " "Sepasang kasut saya hilang sebelah , tapi saya pasti satu hari nanti saya akan jumpa kasut yang hilang itu - Awak "

alert

Pemilik blog ini sangat cuai ketika memandu keyboardnya . Oleh yang demikian , sebarang TYPO adalah amat dikesali . Kelajuan memandu adalah tahap 240 km/j . Segala kesalahan adalah amat dikesali . Sekian .

Tuesday, January 7, 2014

NAK NI , NAK NI !

lepas 2013 labuhkan tirai , maka bukak buku baru . nak kene buat wishlist baru 2014 . tapi ape yang nak wishlist ? jom cekdaout !


first , nak I-phong .


hmm agaknye bile bole dapat ye ? bukan nak belagak or what . tapi nie kepuasan dunia teknologi zaman sekarang . buat yang rase membazir , jangan pasang wishlist macam aku . biar aku je yang pasang wishlist ni . semua sebab aku stress dengan phone yang sekarang ni . hang dia boleh kate setiap saat , nak slide unlock pun bole hang ? hmmm dugaan betol . ke sebab beli cap ayam ? hehe


second . degree .


2013 Berjaya menamatkan degree selama 1 sem je , tapi tak patahkan semangat aku . masih banyak lagi alternative lain . bak kate pepatah , nak seribu daya . kate adnan sempit *kat mane ade highway , kat situ ade aku*. jangan cepat putus asa . usaha dengan cara lain kalau cara tu tak dapat . jangan jangan putus asa . sedang diproses permohonan ni .


third , tayar empat yang mampu .


buat mase ni , hasil usaha sendiri dah ad tayar dua . tapi masih ade setahun setengah ansuran . pejam celik kejap lagi habis lah tu . start kene kumpul duet nak d/p nanti . dalam mase yang same , usahaka kumpul duet untuk wshlist second tu . sebab nak gune fully duet sendiri kalau boleh .


first , second , third . cukuplah buat mase ni . tak nak lebih sangat . nanti satu ape pun tak dapat . yang penting usaha , bersabar , jangan putus asa . in shaa allah akan de keceriaan mase akan dating . aminn

No comments: