About Me

My photo
" saya adalah saya . awak adalah awak . saya adalah seorang perempuan . awak adalah seorang lelaki . saya punya impian tersendiri . awak juga ada impian kan ? saya nak capai impian saya . awak nak capai impian awak . sekarang saya disini , awak disana . di kesempatan akan datang saya dan awak akan dipertemukan . jumpe nanti ! " "Sepasang kasut saya hilang sebelah , tapi saya pasti satu hari nanti saya akan jumpa kasut yang hilang itu - Awak "

alert

Pemilik blog ini sangat cuai ketika memandu keyboardnya . Oleh yang demikian , sebarang TYPO adalah amat dikesali . Kelajuan memandu adalah tahap 240 km/j . Segala kesalahan adalah amat dikesali . Sekian .

Thursday, March 6, 2014

HK MOOD IS COMING

Mari mari kite story panjang panjang .

HK . hello kitty .

Apa yang buat mood HK ni datang tetibe ? jangan tak tau . bulan 3 ni bulan kawan i peminat HK tau . one yang paling penting ialah ingat slogan " INGAT HK INGAT ATIQAH" . memang sampai sekarang slogan tuh melekat kat otak . itu baru sweet kan ?

sempena bulan 3 bulan HK bagi i , dah cuci mate dekat insta yang hastag hellokitty . Dan dengan itu makin memberontak hati nak kaut semua benda . poket tengah 0 , ade hati nak kaut semua . So , pujuk hati , sabar sayang . kite grad one by one . buat collection sampai pengsan .

Bulan ni i grab casing iphone dulu . design 1 by myself and one by his design . Macam mane design dia ? Supraiseeeeeee . Tunggu update lah bile casing dah delivery eh . Sabar tau . I yang order pun dah tak sabar nak pakai . Tapi owner belum sempat nak print lagi . Kalau tak memang nak suh pos sekarang jugak . Tapi kite jangan kejam sangat kan dengan orang . so , tunggu turn . Payment semua dah setel . Tunggu nak print dan hantar ! sabar 3 hari lagi .

Bulan 3 kawan baik yang sambut hari jadi ade 2 orang . yang sorang ofkos admire HK , lagi sorang giler RunningMan . Siape mereka ? okey tunggu update jugak . Jangan gelojoh . one by one .

bye . assalamualaikum .

senahkepoci : bile turn birthday kawan , start otak pening nak pk nak bagi ape kan . biase perempuan lah . laki nak heran ? memang tak lah . sorry .

No comments: